PRODUK
Produk codi merupakan makanan berkhasiat bersiri yang telah dipatenkan, ia dihasilkan dari cordycerps tertinggi iaitu cendawan berharga yang ditemui dari China pada 1500 tahun yang lalu. Ia dibangunkan dengan menggabungkan pergetahuan terdahulu dan bioteknologi terkini, supaya kami dapat menawarkan produk kesihatan yang terbaik.

 

 

CODI CAFE

Kopi Pracampur dengan Cordyceps

"Segarkan minda anda setiap hari!"

CODI CAFE merupakan pilihan terbaik minuman pagi anda yang diperbuat daripada kopi Arabica yang kaya aromanya. Dengan campuran Cordyceps, Codi Cafe sesuai mencergaskan minda anda setiap pagi untuk lebih bersedia menghadapi semua cabaran kehidupan!

 

1. Apakah itu Codi Cafe?
 

Codi Café merupakan minuman pagi yang diformulasikan dari biji kopi Arabika dan diperkayakan dengan ekstrak Cordyceps yang sesuai untuk kesegaran minda bagi menikmati hidup setiap hari!

   
2.
Bolehkah orang yang mengandungi masalah jantung mengambil Codi Café?
 

Keadaan setiap pesakit adalah tidak sama, maka tindakbalas badan masing-masing juga tidak serupa. Sesetengah orang mungkin mengalami kesukaran tidur atau debaran jantung selepas pengambilan kopi yang berlebihan. Kami menyarankan pesakit seharusnya berunding dengan doktor sebelum mengambil produk Codi.

   
3. Cara penggunaan
 

Bancuh sebungkus Codi Café dengan 150 mL air panas.